piątek, 3 lutego 2012

Pomoc potrzebna!!

Jeśli ktoś tu zaglądnie, bardzo proszę o pomoc!! Chciałabym dodać na swym pasku bocznym Wasze banerki z candy! Ale nie wiem jak?!? już próbuje tak i siak, wyskakują mi linki, na które nie da się kliknąć, a ja chcę tak ładnie! Z obrazkiem i w ogóle :) HEŁP !!
a czy obserwuje się własnego bloga? bo kliknęłam , żeby dołączyć i teraz obserwuje...czy wydał ktoś podręcznik obsługi? Mąż mnie zabije albo zablokuje komputer :) :) :) A podobno na naukę nigdy nie jest za późno :)

2 komentarze:

  1. Niestety nie znalazłam maila do Ciebie, więc podaje swój aby Ci wszystko łatwo i przyjemnie powiedzieć:DDDDD
    mamurda1@wp.pl

    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi się zrobiło bo myślałam, że tylko ja miałam taki problem :)
    Gorące buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!