czwartek, 10 stycznia 2013

Za głosem serca...

Kochane.

Nie będę owijać w bawełnę. Chodzi o pomoc.
Ośrodek w którym pracuje to tu




oraz Stowarzyszenie którego jestem dumnym wice ;) 




po raz czwarty z rzędu  organizuje Bal Charytatywny z którego dochód w całości przekazywany jest na pomoc naszym Wychowankom oraz Absolwentom. 
Są to dzieci niepełnosprawne w stopniu różnym, w większości z domów "niewydolnych wychowawczo".
 Wiele rodziców ma odebrane lub ograniczone prawa rodzicielskie. 

Są u nas naprawdę świetne Dzieciaki. Gdyby trafiły pod inne skrzydła, rozwijały by się prawidłowo, miałyby wspaniałe perspektywy...a tak... SzlaG mnie trafia jak sobie pomyśle, wiecie?! Wiecie.  Często jesteśmy jedynym źródłem finansowej pomocy dla nich. O emocjonalnej nie wspomnę...Robimy wszystko, naprawdę wszystko, żeby im pomóc. Organizujemy i finansujemy wyjazdy na kolonie, turnusy sanatoryjne i rehabilitacyjne. Sprzęt medyczny (głównie wózki, chodziki...) Pomoce dydaktyczne...Bronimy przed światem i środowiskiem z którego zostały wyrwane. Ośrodek jest mały, traktujemy Nasze Dzieci jak..Nasze Dzieci .

  Jasne, są też z nami Wspaniali Rodzice oddani, kochający, pełni poświęcenia i pasji. Im też pomagamy. Przepraszam, że skupiam się na tych mniej wspaniałych...lecz niestety jest ich więcej a ich dzieci potrzebują najbardziej tego, czego kupić się nie da. Miłości. Lecz właśnie Te Dzieci wdzięczne są za każdy okruch dobroci. Więc proszę Was o te okruszki!!!

Ale się rozgadałam, ale dla mnie to temat rzeka i podchodzę do niego bardzo emocjonalnie

Nie wiem czy w ogóle mam prawo Was o to prosić, ale jak pisałam, chwytamy się każdej deski przysłowiowej. 
Na Balu organizujemy aukcję przedmiotów różnych 
;) poważnych i nie, oraz loterię fantową
 I tu prośba do Was. 
O fanty, oraz przedmioty - dzieła, które będziemy licytować. Tworzycie piękne rzeczy, może macie w domu coś, co się kurzy :) może coś co nie jest Wam potrzebne.
Przyjmiemy wszystko :)  Dosłownie. 

Jeśli  nie możecie pomóc w ten sposób, mam dla Was inną propozycję. 
Taka fajna jestem :)
Pokażcie na swym blogu  logo naszego Stowarzyszenia z linkiem do mego posta,
 niech wie o nim każdy kto żyw :D 
Wpiszcie w komentarzu, że rzecz ową uczyniłyście. 
A ja, w ramach wdzięczności mej wielkiej wylosuję zwycięzcę niespodzianki. Będzie to coś mego dla Was. Obiecuję włożyć w to całe serce. A i Dzieci się przyłączą, więc zwycięzca może otrzymać np. 50 ręcznie malowanych pejzaży zimowych. :D

Osoby chętne do pomocy w formie rzeczowej, że tak powiem bardzo proszę o wiadomość na maila : bagraga@interia.pl
Obiecuję rozliczyć się z każdej podarowanej rzeczy - w formie fotograficznej :) sławić Darczyńcę pod niebiosa na świat cały a i podziękowania od Dzieciaków w formie różnej zapewnione. 
Bal jest już drugiego lutego, więc "akcję" zakończę 28 stycznia, żebym jeszcze zdążyła zapakować Wasze dary.
Wierzę w Was. Za każdą pomoc, nawet tą, która przyjmie postać ciepłych myśli kierowanych w naszą stronę dziękuję z całego serca !!!
 
Aga

Ps. Fanty mogą być naprawdę różne: to co szyjecie, decoupagujecie, transferujecie, biżuturujecie, malujecie, rysujecie, filcujecie... 
Lub np niechciane prezenty typu szósty z rzędu zestaw do herbatki :) 
Kiedyś dostaliśmy rower marki Pelikan :) używany :) Zabawa była taka przednia, że pan kupiła go za ciężkie setki :) Taki gest miał Pan...żona była dumna!

Kochane !!! WAŻNE!!!
Jeśli któraś z Was, wspaniałych, cudownych  nie dostanie ode mnie maila z adresem, proszę upomnijcie się!!! Staram się odpisywać jak najszybciej, ale jakby mi coś umknęło!!! Dajcie znać proszę!!! Całuję!!!

105 komentarzy:

  1. Kochana! Baner umieszczam natychmiast. Nad resztą intensywnie myślę.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję, dziękuję, dziękuję!! Dzięki Tobie jak widzę, sprawa rusza z miejsca! Ciężko Ci będzie chodzić, jak Cię ozłocę :) Buziaki!!

      Usuń
  2. Aga jesteś wielka....Zobaczyłam wiadomość u Snow. Oczywiście baner zaraz wskakuje na moją stronę. A o reszcie pomyślę i dam znać.....Całuje gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam do Ciebie dzięki Snow, baner umieszczę za chwilę nad resztą pomyślę. Podaj może adres ośrodka, gdzie można będzie wysyłać fanty:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ !!!Normalnie aż mi się łezka wzruszenia w oku kręci...

      Usuń
  4. A ja trafiłam dzięki Kasi (Zjawiskowa Manufaktura) - udostępniłam na FB, na blogu za chwilkę wrzucam i już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mail wysłany :)czekam na info:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Właśnie zdałam sobie sprawę, jak mało mam słów, żeby wyrazić wdzięczność...

      Usuń
  6. Trafiłam dzięki FB i moim wrażliwym przyjaciółkom - wspieram Cię całym sercem i oczywiście postaram się pomóc jak tylko będę potrafiła. Zaraz piszę maila :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała niech będzie FB, o Przyjaciółkach nie wspomnę!!! Dziekuję!!

      Usuń
  7. Banerek już wkleiłam zaraz pisze maila!!!
    Wspaniałym człowiekiem jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Kochana! Ty - Wy jesteście Wspaniałe!! Dziękuję!!

      Usuń
  8. Trafiłam przypadkiem. Dołączam się do akcji. Zaraz napiszę maila. Banerek umieszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za powodzenie :) Napisałam wzmiankę w najświeższym poście na moim blogu, zaraz wkleję baner i pomyślę co by tu jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj:)Trafiłam do Ciebie poprzez wzmiankę u Snow i chciałabym wspomóc aukcję.Na jaki adres mogę wysłać przedmioty dla dzieciaków?Pozdrawiam i mocno trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, mail poszedł. Doszedł mam nadzieję :) Dziękuję!!

      Usuń
  11. przyłączam się i ja! wysyłam emila-:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...może zacznę to pisać w innych językach, żeby nie było tak monotonne :)

      Usuń
  12. Pomyślę i ja! Jestem mamą dziecka niepełnosprawnego i wiem jaki jest problem z finansami Jest jeszcze trochę czasu więc może coś nowego zrobię.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam Cię mocno!! No i zapraszamy do Stowarzyszenia :)

      Usuń
  13. Ja też się przyłączam,mam trochę swoich handmadowych pierdółek to z wielką przyjemnością podeślę .Napisze meila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham pierdółki :) Ściskam i tulę i w ogóle..dziękuje!!

      Usuń
  14. O raju, się wzruszyłam...szczerze...
    Postaram się coś wykombinować...
    Notkę na blogu umieszczę, a nad fantami już myślę:-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstawiłam banerek na swoim blogu.
    Postaram się coś wysłać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również się dołączę i już zamieszcza baner i proszę o maila z namiarami...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cypripedium mnie tu skierowała, więc oczywiście, że się też dorzucę. Proszę o adres do wysyłki na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, zamieściłam banerek i skrobnęłam zdanie.Trzymam kciuki za realizację planu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. AGUŚ..POSTARAM SIE COS WYDŁUBAĆ...ALE NIE WIEM CZY ZDĄŻĘ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qreczko :) Będę czekać :) Buziaki przeogromne!!

      Usuń
  20. Też coś postaram się zmajstrować:)
    Zaraz zamieszczę banerek i napiszę meila...

    OdpowiedzUsuń
  21. Banerek już zamieszczam , nad resztą kombinuję pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie nie lubię kombinatorów, ale tym razem się ugnę :)

      Usuń
  22. http://tworczeserca.blogspot.com/ Witam Pisałam dziś do Pani:)) od jutra zabieramy się do pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiem jak wyglądają trudności w wychowywaniu dziecka bo prowadzę rodzinę zastępczą. Chętnie pomogę i wyślę paczkę z moimi pracami. Poproszę o adres do wysyłki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo. Jestem pełna podziwu dla osób takich jak Ty. Robicie cudowną rzecz dla dzieciaków!! Życzę siły i tylko dobrych ludzi w koło!!!

      Usuń
  24. Bardzo jestem nie ogarnięta na początku tego roku, ale postaram się coś przygotować na aukcję. Banerek już zamieściłam u siebie na blogu. Proszę o adres gdzie można wysłać coś ;-) aguszka2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie się przyłączam z "okruszkiem pomocy". Potrzebny tylko adres do wysyłki:)
    Pozdrawiam i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Banerek już umieszczony, kilka rzeczy muszę wykończyć i będę mogła przesłać, mam nadzieję, że zdążę do 28....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja :) Ponoć nadzieja umiera ostatnia :) Buziaki przeogromne i dziękuję!!!

      Usuń
  27. Banerek zamieściłam, bardzo chcę wysłać coś od siebie, mam nadzieję że zdążę mimo kłopotów zdrowotnych w rodzinie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, banerek wklejony, z ogromną chęcią pomogę. Już piszę maila. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witamy Cię serdecznie DZIELNA DZIEWCZYNO !!!

    My z koleżanką Beatą wyślemy na pewno, banerek.... a właściwie obydwa już są na narazie
    tylko moim blogu ( wktótce będzie (będą) i u Beaty), na taki cel, z wielką chęcią i zawsze!!!!
    POZDRAWIAMY CIEPLUTKO, Magnolia57 i Beata, :)))
    Acha i nie robimy tego dla reklamy czy splendoru, tylko tak po prostu z porywu serca dla drugiego człowieka a szczególnie jeśli jest to dziecko!!!
    Prosimy o adres gdzie wysłać paczkę: elzuniak57@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się przyłączam i poproszę o adres.Nie można przejść obojętnie obok takiego apelu. Wierzę w moje koleżanki, a Ciebie gorąco pozdrawiam.
    anstahe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również się przyłączam wraz z Magnolią57,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i dziękuję z całego serca!!!

      Usuń
  32. Z chęcią podzielę się pomocą.Pisz kochana na maila a ja zamieszczę banerek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Banerek umieszczam natychmiast. Wykonam także coś od siebie. Proszę o adres na jaki mam wysłać podarunek. Pozdrawiam i życzę sukcesów. mój e-mail bozena.pod@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj, na moim blogu jest mój adres mailowy, podaj mi proszę adres do wysyłki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA!! Kurcze!!już piszę, bo odpowiedziałam chyba na ten komentarz!! Buziaki i dziękuję!!

      Usuń
  35. Banerek jest,piszę maila....

    OdpowiedzUsuń
  36. Stawiam się i ja, jak trzeba to trzeba prześlij mi adres mailem,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy jest ten bal ? do kiedy jest czas żeby coś wykombinowac i przesłac :) a banerek umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam za słowo i czekam na pracę do wyzwania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. baner wisi, piszę w sprawie wysyłki.. myślę intensywnie co mogłabym wysłać, myślę, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. proszę o adres do wysyłki na shraddha5pp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę o adres, coś się znajdzie dla dzieciaków :-)
    krystynamroz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Proszę o adres,ponieważ czasu jest niedużo,może to nie być rzecz zrobiona teraz,ale na pewno coś znajdę,pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości bogusia2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Info umieszczone, paczuszka poleci. Prośbę o adres zaraz wyślę mailem :) Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam do Ciebie chyba w ostatniej chwili,też chcę wysłać paczuszkę. Prośbę o adres wyślę mailem:Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciało by się w tym miejscu napisać coś wzniosłego o ostatnich...ja napiszę- DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
  45. Witam :)
    Banerek umieściłam na moim Fanpage ( Facebook ) zaraz dodam u siebie na blogu.
    Proszę o adres do wysyłki na e-mail : bella_luna2@op.pl coś tam wygmeram do wysłania z moich decu.
    Pozdrawiam cieplutko Magiczna Noc Różności - Decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skasowało mi komentarz!! No wiecie!! A taki ładny był... Prawie jak Twoje żelazko :) (zerknęłam szybciutko do Cię ) Ściskam! Dziękuję!

      Usuń
  46. Też poproszę o adres ,z tym,że bedę mogła wysłać dopiero w sobotę ,mam nadzieje ,że jeszcze zdążę ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz :) Dobrzy ludzie zawsze są na czas !! Dziekuję!

      Usuń

  47. Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)
    Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy przesyłka już doszła? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dostałam informację od kuriera, że przesyłka doszła. Mam nadzieję, że przydadzą się te rzeczy, które włożyłam ja i moje dzieciaki :-)
    Pozdrawiam serdecznie dzieciaki i życzę udanego balu i sprzedania wszystkich fantów.
    Postaram się w przyszłości coś fajniejszego wymyślić, teraz było mało czasu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!! Dziekujemy serdecznie!! Jesteś wspaniała!!

      Usuń
  50. Witaj !!!

    Paczuszka wysłana, prosimy o info. czy doatrła? Pozdrawiamy serdecznie i cieplutko, Magnolia57 z Beatą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarła i długo musiałam zbierać szczękę z podłogi!!!
      DZIĘKUJEMY!!!!

      Usuń
  51. Nie tjutjaj Aga !!!

    Hej hej, cieszymy się że zdążyłyśmy na czas a z tą szczęką to przesadziłaś! przyznaj się, :).
    Pozdrawiamy serdecznie i udanej imprezy życzymy, Magnolia57 z Beatą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!