czwartek, 1 marca 2012

Swetrowo i nie tylko.

Witajcie !!
     Gdy zaczynałam pisanie bloga- czyli nie tak dawno :) myślałam, że da mi on kopa do szeroko rozumianej działalności twórczej- teoretycznie dał, w praktyce stał się dla mnie troszkę przyczyna frustracji- bo chciała bym tyle zrobić, tyle wam pokazać, a NIE MAM CZASU (Hania robi się coraz bardziej wymagająca towarzysko, a Witek dzielnie jej w tym towarzyszy ) Bozia mi język utnie albo inaczej pokarze za narzekanie ! Koniec tego :) Oto co ostatnio zrobiłam:


    Bardzo podobają mi się takie metalowe kosze na jajka- ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :) Kosz kiedyś sobie kupie :)
    Jakiś czas temu zakochałam się w pokazywanych na wielu blogach wełnianych- swetrowych poduszkach. Będąc u Teściów "wpadłam" do SH i wypadłam z niego niosąc między innymi ogromnych rozmiarów sweter- z przeznaczeniem na poduchy lub pudełka :) -jeszcze nie wiem. Wiem jedno- bardzo nie chciałabym go schrzanić ! Wiec będę się brała za niego bardzo ostrożnie- na przyszłą zimę myślę poduchy będą- bo teraz już wiosenne klimaty się zaczynają przecież :)



    Teraz rzecz przyjemna wielce.




                                         Dostałam od Snow z "Moje pobielenie" wyróżnienie !!
 Moje pierwsze  i cieszy mnie bardzo :). Wiec ,żeby zadość uczynić. 7 prawd o sobie...
1. Mam fioła na punkcie swych dzieci.
2.Jestem typowym krótkodystansowcem- mogę pracować intensywnie ale krótko, każda "robota" musi mieć swój czas, jak nie ma...nie wychodzi.
3.Łatwo się zapalam, kubłem zimnej wody na moje" już, teraz" najczęściej jest mój mąż.
4.Nie lubię gburów, buców, chamów, żenuje mnie ludzka głupota i pyskówki. Stawiam na uśmiech :D
5. Kocham wieś, zwierzęta i rośliny...choć do tych ostatnich nie mam ręki- nad czym ubolewam..gotowanie, od jakiegoś czasu wszelkiego rodzaju "dłubaninki, szycie itp...-uczę się w tej materii i Wasze blogi :)
6. Mam świra na punkcie punktualności :D
7. Lubie wiedzieć.- to w zasadzie powinien być pkt 2 :)
        No i nominacje :
Wiem- bo przeczytałam, że Kasia nie chce wyróżnień, więc proszę się nim nie przejmować, ale ja musiałam- naprawdę musiałam, bo bym się udusiła :) :) Kalinka, Hania i MagdaBlue, Anitę ,Qrkę Ladybird, koko1971 , BigMama  ,  Bella.  
 Zasady :Umieszczasz u siebie logo blogu, osoby, która Cię nominowała, wymieniasz 7 prawd o sobie, a potem nominujesz kolejne 10 osób. Miłej zabawy :) Kończyłam pisać tego posta podskakując ze znudzoną Hanią w ramionach- bo też i się rozpisałam :) Ściskam i miłego dnia!!!

14 komentarzy:

  1. Oooo! Gratuluję wyróżnienia:)) Wiesz co, Bagrago, bardzoś mi bliska mentalnie:)) Twoje 7 prawd pasuje mi jak ulał:) To fajne uczucie. Buziaki.
    P.S Pojemnik jajkowy super, a swetry będą na pudełkach znakomite:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo,a i vice versa :)Ja również zastanawiałam się, czy można użyć kopiuj-wklej odnośnie prawd o sobie :) A sweter- jeden :) będzie na poduszki :) Ten drugi to mój- dla porównania jaki wielki jest ten z SH :) Nie napisałam tego- gapa ze mnie :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie!!

      Usuń
  2. Gratuluję ! :) Pojemnik na jajka - superowski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wyróżnienie :) a twój pojemniczek na jajka jest fantastyczny !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!Sweter ma świetny wzór,będziesz miała ładne poduszki.Pojemnik na jaja to rewelacyjny pomysł i masz już namiastkę dekoracji świątecznej.Fajne masz pomysły,zostaję u Ciebie i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo ze opieka nad dzieciaczkami pochłania dużo Twojego czasu ,to i tak uważam ,że doskonale sobie radzisz i stworzyłaś świetne rzeczy :)Gratuluję wyróznienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za dobre słowo :) Nie macie pojęcia, jak mnie cieszą :) Łasuch jestem pochwałowy :D Ściskam Was!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam zamiar polowac na swetry :)
    pochwal się jak już coś wymodzisz

    ps. zaproszenie dla Ciebie czeka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNY SWETER UPOLOWAŁAS)))),POJEMNIK NA JAJKA CUDNY:)..DZIEKUJE ZA WYRÓZNIENIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia i - z okazji zbliżających się urodzin - życzę powodzenia w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuje za wyróżnienie mnie. Ściskam Cie mocno!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. też myślę o takich poduszkach. Miałam je zrobić na drutach ale może SH to dużo szybszy pomysł.Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie ktoś kto lubi punktualność:DDDDDD
    Twoje pudełko na jaja mnie powaliło- jest rewelacyjne, wszyscy mają z drutu, a drewnianego? Nie widziałam jeszcze. Świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, takie podusie są urocze :) Dziś właśnie mam zamiar zrobić remanent mojej szafy i poświęcić coś w imię fajnej poduchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!