piątek, 10 lutego 2012

Przywołuję i ja!

       Witam w ten piękny aczkolwiek mroźny dzień! 
Tak mroźny , że nie możemy z Hania na spacer wyjść, bo ją "zatyka" normalnie.
A szkoda-takie słonko...Wiec fikamy w domu :)   Hania pozdrawia!




      Na wielu blogach spotkałam się z Przywoływaniem Wiosny, za pomocą tulipanów, żonkili...
Więc i ja postanowiłam przywołać. Za pomocą HIACYNTA- kocham zapach i drożdżowej baby :) Musiałam wypróbować nową formę a przyznacie, że to wybitnie wiosenny kształt ! 


      Tak więc zapraszam na wirtualna kawę z ciastem drożdżowym z żurawina i domową skórką pomarańczową!!      Miłego ,spokojnego weekendu !!

5 komentarzy:

  1. Dołączam się do przywoływań: ale chyba nie mam takiej siły przebicia, jak Hania :))Na kawę wpadam natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wam tez milego weekendu i usciski dla Hanusi:-)) Oj babka wyglada pysznie, wlasnie pije kawke wiec poprosze o kawaleczek!:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. A najbardziej wiosenna jest Hania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!