środa, 1 lutego 2012

ciesze się ...

...bo mam ! dostałam od Przyjacióły i choć obiecałam sobie sprzątać ;) muszę o tym napisać choćby dla wprawy :) bo jeszcze nie wiem jak się wkleja zdjęcia :) no więc mam i szyć będę :)- jak posprzątam i zrobię Hani pokój i materiały posegreguje i sprzątnę biurko...czuli za czas jakiś :)






A ponieważ to wprawki, więc pochwalę się jeszcze czymś :) Moje dzieci: Hanula i Wituś:










Może następnym razem uda mi się pokazać kawałek domku własnego, lub "twórczości" :) :) Wykonała np pojemniczek na jajka, ale o tym innym razem.

4 komentarze:

  1. DZIECIACZKI PRZESŁODKIE:))))pS.BARDZO BYM CIE PROSIŁA O USUNIECIE WERYFIKACJI SŁOWNEJ....WEJDX W PROJEKT-USTAWIENIA-KOMENTARZE...ZNAJDŹ OPCJĘ -POKAZAĆ WERYFIKACJĘ.-NIE...ZAPISZ....GOTOWE...I Z GÓRY DZIĘKUJĘ:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje ...teraz jest o wiele łatwiej zostawić komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodzizny, ze brak słów:DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!