środa, 5 lutego 2014

Izie z E.


...za to, że już po raz drugi wspiera naszą akcję.
Za kartkę specjalnie dla mnie, podczas czytania której ,się popłakałam.
Jestem pod ogromnym wrażeniem kunsztu, talentu mieszczącego się w jednej Osobie !!

ŚCISKAM CIĘ KOCHANA Z CAŁYCH SIŁ SWOICH !!
DZIĘKUJĘ PRZEOGROMNIE!!!


Lala z bliska :)



Lala w całości :) Troszkę klęknęłam przed nią powiem Wam w sekrecie :)




Prześliczne pudełko retro i notatniczki ( Izuś, zapakowałam z powrotem , ale musiałam zajrzeć :) )



A tu środek pudełeczka - w sumie to szkatułeczki ;) - i piękne zakładki - decoupage.



Kolczyki i Przepiśnik wspaniały. Jak dziewczyny w pracy zobaczyły, mało się o niego nie pobiły :) Zaczęły licytację przed Balem :)



A na karteczce specjalnie dla mnie taki śliczny kaboszonik w kwiatku jest!! Na początku nie widziałam, ale to dlatego, że trudno się patrzy przez łzy :P

Kochane moje wszystkie Dziewczyny. Co Wam mogę dać w zamian??!!?? Nic. Ale podzielę się z Wami tym co mam w życiu najpiękniejsze, najlepsze i najdroższe. UŚMIECHEM MOICH DZIECI.


Dziękuję Wam Kochane.

A jutro dalsze posty :) bo paczki nadchodzą ze wszystkich stron Polski!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!